maandag 4 november 2013

Review: Catrice Intensif' Eye Wet&Dry Oogschaduw


Mijn zoektocht naar een mooie highlighter begon bij de Kruidvat, maar eens even kijken of de budget merken nog iets moois er tussen hebben zitten. In mijn ooghoek schitterde prachtige pareltjes, het bleken de nieuwe gebakken oogschaduws van de Intensif’Eye Wet&Dry Shadows collectie van Catrice te zijn. Een 6-tal kleuren lag daar mooi te zijn: 010 Black or White swan?!, 030 Vanilla Sky Ride, 050 Lunch At Tiffany’s, 080 Please Gold The Line, 090 Ninja Purples en 100 Glamourose. Een variatie van donkere en lichte kleuren. Omdat ik eigenlijk alleen een highlighter zocht, heb ik de 030 Vanilla Sky Ride gekocht.



“Drievoudig gemarmerd, twee toepassingsmogelijkheden en multidimensionale effecten – deze unieke gebakken oogschaduwen hebben veel te bieden! De intensiteit van de Intensif‘Eye Wet & Dry Shadows varieert van subtiel tot intens, afhankelijk of de oogschaduw droog of vochtig aangebracht wordt. Voor elke dag, elke stemming, elke stijl.”
- Bron: www.catrice.nl

Kleur: 030 Vanilla Sky Ride
Prijs: €3,89 bij Kruidvat



Een eenvoudige doeltreffende verpakking. Het transparante doosje zorgt ervoor dat je de prachtige gebakken oogschaduw perfect kan zien. Zo’n mooi gemarmerde parel wil je niet wegstoppen in een doosje, deze moet gezien worden!



Dit is de 030 Vanilla Sky Ride droog geswatcht. Een mooie lichte warme glanzende kleur komt tevoorschijn op mijn hand, prachtig. Een ideale highlighter.

Het is een gebakken oogschaduw, dat betekend dat de poeder op een lage temperatuur gebakken is in de oven. Het product wordt hierdoor mooier en de kwaliteit gaat erdoor omhoog. Je kan een gebakken oogschaduw droog aanbrengen, maar ook nat. De droge variant zorgt voor een zachte subtiele glans, terwijl de nat aangebrachte variant heel intens en bijna metallic van kleur zal zijn.

 

Nog even een vergelijking tussen het droog en nat aanbrengen van deze oogschaduw. Achter droog, voor nat. Je ziet dat de voorste swatch een stuk intenser is en meer richting metallic gaat. Beide prachtig.


En natuurlijk heb ik deze oogschaduw gebruikt bij een ooglook. De zwarte winged eyeliner, het is onderhand mijn signature look geworden. Meestal draag ik het met niks op mijn ooglid. Maar deze Vanilla Sky Ride oogschaduw van Catrice staat er prachtig bij! Iets dikker aangebracht onder de wenkbrauw en in de ooghoek, zodat dit echt gehighlight word. Verder een subtiel glansje op het ooglid.

Like or dislike?
LIKE. Ik vind het een mooie oogschaduw en je kan het gebruiken als een prachtige highlighter bij ooglooks. Zeker een aanrader! En duur is dit juweeltje niet, voor nog geen 4 euro verkrijgbaar bij de Kruidvat.

- Kim
Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten