woensdag 6 november 2013

Review: Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen



Hier was ik al een hele tijd naar opzoek, een huidkleurig oogpotlood voor op de waterlijn! Er wordt altijd gezegd dat wit oogpotlood op de waterlijn het oog optisch groter doet lijken, dit is zeker waar, maar wit is zo wit. Wit is zo onnatuurlijk. Als het nou net iets warmer van kleur zou zijn…
Catrice heeft sinds kort een ´inside eye´ oogpotlood, deze is dus speciaal voor op de waterlijn. Hij is er maar in 1 kleur, namelijk 010 In The Mood For Nude. Dit is een lichte huidskleur, net geen wit. 


Schitterende momenten: breng de innovatieve Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen aan op je waterlijn. De nude, licht reflecterende textuur is een echte eye-opener en zorgt voor een stralende, open blik. De Inside Eye Highlighter Pen is waterproof, houdt lang en blijft prachtig zitten. De zachte tip kan eenvoudig terug in vorm worden gebracht met de geïntegreerde puntenslijper. Oftalmologisch* getest. 
- Bron: www.catrice.nl

* Oftalmologisch = met betrekking tot de oogheelkunde.

Kleur = 010 In The Mood For Nude
Prijs = €2,89

Het potloodje zit in een soort kant en klare verpakking. Je hoeft hem niet te slijpen, maar je draait hem zodat het puntje eruit komt. En mocht dit puntje niet meer scherp genoeg zijn, dan kan je deze slijpen met de ´sharper´ aan de achterkant van de verpakking.



Je ziet bij de voorfoto dat mijn waterlijn een beetje rozig van kleur is. Door hier het huidkleurige oogpotloodje op te doen, lijkt mijn oog een stuk opener/frisser/wakkerder. Ik vind het een erg mooi resultaat geven. Niet zo knallend als een wit lijntje op de waterlijn, maar mooi natuurlijk.
PS. Excuses voor de onscherpe voorfoto, dit zag ik helaas later pas.

Heel erg ‘Made to Stay’ is het potloodje niet, maar dat is ook niet heel gek. Het zit toch bij je oog en je oog is vochtig, je knippert heel de dag door met je ogen. En ik heb lenzen, dus misschien knipper ik hierdoor wel meer dan de gemiddelde mens. Het blijft wel een paar uur mooi op zn plek zitten, maar niet zo perfect als wanneer je het net hebt aangebracht. Mocht je het nodig vinden om je ogen tussendoor even ‘op te frissen’, dat is zo gepiept met dit kant-en-klare potloodje!

Like or dislike?
LIKE! Dit is een erg goede toevoeging aan mijn make-up stash. Ik gebruik hem dagelijks sinds ik hem heb gekocht, erg fijn product. Niet veel merken hebben dit product, deze van Catrice is niet duur (€2,89) en hij werkt prima. Ik heb tevens een 2e exemplaar gekocht voor in mijn visagie koffer.

- Kim

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten