donderdag 21 november 2013

Review: Rimmel London – Stay Glossy 3D Lipgloss

3D films zijn je-van-het de laatste tijd, elke film komt wel in 3D in de bioscoop. Laat nu ook je lippen in 3D stralen zonder die lelijke bril! Rimmel heeft de Stay Glossy 3D collectie op de markt. Lipgloss die je lippen laat stralen alsof ze een extra dimensie krijgen!



Multidimensionale lippen. Tot 6 uur lang kleur en glans. Breng je lippen in een nieuwe dimensie met multi-gekleurde glans vanuit iedere hoek. Dankzij de kleur veranderende glitters lijken je lippen voller, glanzender en indrukwekkend! Je lippen in een 3D dimensie!
- Bron: http://nl.rimmellondon.com




Deze prachtig glinsterende 3D lipgloss zit in een vrouwelijke curvy tube. Met een transparante onderkant zodat we de kleur van de gloss goed kunnen zien en een zilverkleurige dop. De dop heeft een goede grip die fijn in de hand ligt. Op de verpakking staat: ‘Up to 6h shine in a 3D effect lip gloss’. So far so good, ik ben genieuwd.
Deze lipgloss is verkrijgbaar in 3 kleuren: 103 Big-Screen Kiss, Red Carpet Glam, 703 Love At The Movies. Ze kosten €9,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen in het Rimmel schap.

Ik heb de kleur Love At The Movies, deze zat in een Rimmel pakket die ik een tijdje terug heb gekocht. Voor mij is dit denk ik ook wel de mooiste kleur, redelijk neutraal.



Wanneer je aan de welgevormde zilverkleurige dop draait, haal je er een wit staafje uit met een sponsapplicator aan het uiteinde. De spons applicator heeft een fijne vorm die goed op de lippen past. De kleur is redelijk neutraal, beetje huidskleur richting bruin maar met prachtige gouden en roze glinsters er in. Er zit een goede glans op, door de glinsters komt het ook wel redelijk ‘3D’ over, zoals Rimmel het noemt. Een voordeel aan de substantie van deze lipgloss is dat deze niet plakt. Ik haat het als er iets plakkerigs op mijn lippen/gezicht zit, voelt zo vies. En hij ruikt overigens erg lekker, doet me zelfs een beetje denken aan de geur van Zwitsal! Lekker schone babybilletjes geur op je lippen, aparte keuze, maar ach, ik hou van Zwitsal!




Linksboven zie je mijn lippen zonder een product erop. Rechts er naast heb ik alleen een laagje van de Stay Glossy 3D Lipgloss aangebracht. Je ziet zat het extra glans geeft, hierdoor vallen de lippen meer op en lijken ze optisch groter. Er zitten wat glinsteringen in maar deze vallen niet heel erg op, redelijk neutraal effect.
Rechtsonder heb ik een lipstick aangebracht als basislaas, het is de Rimmel Lasting Finish by Kate Lipstick in 111 Kiss Of Life, een matte knal rode kleur. Op de foto rechts ernaast heb ik een laagje van de Stay Glossy 3D Lipgloss er overheen aangebracht. Dit geeft een prachtig effect, de kleuren van de glinsters in de gloss komen veel sterker naar voren. Zo zie je dat er paars, roze en goud in zit. Ook hier lijken mijn lippen optisch groter door de extreme glans die er op zit. Dit vind ik mooi, de kleur is dieper geworden en knalt er echt van af!

Het is een lipgloss die prettig aanbrengt met de zachte sponsapplicator, deze is fijn gevormd zodat je eenvoudig in een enkele beweging je lippen kan laten glanzen. Ook makkelijk om even tussendoor mee bij te werken.


De Stay Glossy 3D Lipgloss over de rode lipstick zorgt echt voor een eyecatcher in je gezicht zoals je hier ziet op mijn full face foto. En het past prachtig bij mijn rode nagels, ik ben dol op rode nagels. Hier draag ik toevallig ook een lakje van Rimmel, de Salon Pro by Kate kleur 703 Rock n Roll. Shiny nails & shiny lips, perfect match!


Like or dislike?
Het is opzich best een mooie en fijne lipgloss, maar lipgloss is nog altijd niks voor mij. Mijn haren gaan er in hangen en dan smeer ik weer alles over mijn gezicht heen. Nee, bleh. Tevens vind ik 10 euro een beetje veel, het is dan wel een mooie gloss met prachtige glinsters, maar voor minder dan de helft van de prijs kan je een soort gelijke lipgloss vinden.
Ik ga hem uiteraard niet weg doen, alle mooie producten zijn van harte welkom in mijn visagiekoffer! Prachtige glanzende volle lippen voor de modellen!

- Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten